نماد آخرین خبر

جزئیات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت؛ 3 نفر تحت تعقیب قضایی هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جزئیات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت؛ 3 نفر تحت تعقیب قضایی هستند

ایرنا/ دادستان جیرفت از تشکیل پرونده‌ای با عنوان فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

افشین صالحی‌نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اظهار کرد: از این افراد ۲ نفر از مسئولان اتاق اصناف به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.
وی افزود: در این رابطه مشاور رئیس اتاق اصناف نیز به اتهام جعل عنوان، مدارک و ادعای نفوذ برخلاف حق و مقررات تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.
این مقام قضایی با هشدار به اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد خط قرمزی ندارد، اعلام کرد: یک دستگاه خودرو و برخی اموال متهمان پرونده توقیف و ضبط شده است و با دستور قضایی حساب های بانکی اتاق اصناف تا تعیین و تکلیف نهایی و انجام تحقیقات مسدود شده است.
دادستان جیرفت در خصوص پلمب اتاق های اصناف این شهرستان گفت: تا تعیین تکلیف نهایی اموال، اتاق رییس و سایر مسئولان اصناف جیرفت پلمب می ماند.
وی به گلایه مردم از وضعیت بازار در جیرفت اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام جرم صورت گرفته و رسیدگی ویژه توسط معاون دادستان، نظر به دخل و تصرف های صورت گرفته در اموال، عدم نظارت بر بازار و شائبه های پیش آمده در این خصوص و نیاز به بررسی دقیق موضوع توسط دادستانی دستور پلمب دفاتر اتاق اصناف صادر شده است.
صالحی‌نژاد افزود: با توجه به اینکه بررسی اسناد موجود در اتاق و رسیدگی به اموال ضروری است تا رفع نیاز قضایی و تعیین و تکلیف موضوع اتاق اصناف پلمب خواهد بود.



آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar