نماد آخرین خبر

هشدار فرماندار به معادن شهرستان نمین

منبع
مهر
بروزرسانی
هشدار فرماندار به معادن شهرستان نمین

مهر/ فرماندار نمین گفت: مردم اطمینان داشته باشند معادن تحت نظارت ادارات ذی‌ربط فعالیت می‌کنند و در مقابل هرگونه تخلف پاسخگو خواهند بود.

محمد آقازاده، سرپرست فرمانداری شهرستان نمین با اشاره به اعتراض مردم در ارتباط با انفجارهای اخیر معادن، اظهار کرد: موضوع انفجار تعدادی از معادن توسط ادارات ذیربط از جمله دادستانی شهرستان نمین در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته هیچ‌گونه مجوز معدن داده نشده است، تصریح کرد: امروز جلسه مشترکی با حضور مقامات استانی و شهرستان همچنین دادستان شهرستان برای بررسی مشکلات معادن برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین با بیان اینکه انفجار در معادن با مدیریت هیأت ناظره انجام می‌شود، گفت: برای رفع دغدغه مردم منطقه در انفجار معادن، از مواد منفجره مناسب استفاده و با دقت بالا صورت گیرد.

آقازاده افزود: در سال‌های اخیر مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی معادن در منطقه از جمله جاده روستای جید و عنبران هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین با تاکید بر اینکه باید قبل از انفجار، زمان و مکان انفجار به اطلاع مردم برسد، بیان کرد: پیگیر هستیم ۱.۵ درصد سود معادن برای عمران و آبادانی منطقه هزینه شود.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today