نماد آخرین خبر

یک متخلف زیست‌محیطی در رومشکان دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
یک متخلف زیست‌محیطی در رومشکان دستگیر شد

ایرنا/ مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: یک گروه متخلف محیط زیستی در رومشکان قبل از هرگونه اقدام به شکار توسط نیروهای یگان حفاظت دستگیر و ۲ قبضه اسلحه از آنان کشف و ضبط شد.

علی سالاروند، مدیرکل محیط زیست لرستان اظهار کرد: با توجه به گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست رومشکان در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان و همچنین گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچیان غیر مجاز به سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره به محل مورد نظر عزیمت کردند و موفق شدند بامداد روز ٢٣ مردادماه ماه ١۴٠٣ یک گروه متخلف زیست محیطی را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: از این متخلفین که برای شکار غیرمجاز حیات وحش وارد مناطق جنگلی و زیستگاه‌های شهرستان شده بودند، ۲ قبضه اسلحه شکاری به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست لرستا ادامه داد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

سالاروند از دوستدارن محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy