نماد آخرین خبر

رئیس شورای شهر: همدان نیازمند پردیس سینمایی کودک و نوجوان است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس شورای شهر: همدان نیازمند پردیس سینمایی کودک و نوجوان است

ایرنا/ رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان به عنوان "شهر دوستدار کودک" نیاز جدی به ساخت پردیس کودک و نوجوان دارد.

محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در دیدار با معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مصمم است از محل بودجه آموزش شهروندی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت‌ها و اقداماتی داشته باشد، ادامه داد: ساخت پردیس کودک و نوجوان از سوی مدیریت کانون پرورش فکری استان همدان مطرح شده و براین اساس در کمیسیون فرهنگی شورا به صورت دقیق‌تر بررسی خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز با قدردانی از زحمات مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: همدان به عنوان شهر دوستدار کودک شناخته می‌شود و اقداماتی نیز در این راستا همچون ساخت پارک‌های تخصصی کودک و نوجوان و بوستان اکباتان در حال انجام است.

سعید شهابی نیا با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در فرهنگسراها و استفاده آن‌ها از امکانات برخی از این اماکن، بیان کرد: حضور این قشر موجب ایجاد شور و نشاط در فرهنگسراها می‌شود؛ به عنوان نمونه در فرهنگسرای نشاط، یکی از طبقات فرهنگسرا به کتابخانه کانون پرورش فکری و کودکان اختصاص داده شده که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه است.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today