نماد آخرین خبر

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

منبع
فارس
بروزرسانی
صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

فارس/ مدیرکل هواشناسی زنجان به صدور هشدار زرد هواشناسی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: این هشدار به دنبال پیش‌بینی نفوذ سامانه بارشی همرفتی و برای بازه زمانی شنبه تا اواخر وقت یکشنبه صادر شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان طی امروز غالبا صاف خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

مدیرکل هواشنایی استان زنجان افزود: سرعت وزش باد در ارتفاعات و مناطق بادگیر استان می‌تواند به آستانه نسبتا شدید نیز برسد.

وی با بیان اینکه فردا نیز کم و بیش همین شرایط جوی برقرار خواهد بود، تصریح کرد: ولی از اواخر وقت فردا به سبب عبور امواج ضعیفی از منطقه انتظار افزایش پوشش ابر را داریم و روزهای شنبه تا دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که گاهی با افزایش ابر همراه خواهد شد.

رحمن‌نیا ادامه داد: این شرایط می‌تواند در برخی مناطق استان سبب رگبار پراکنده باران و رعدوبرق خصوصا در روز یکشنبه شود.مدیرکل هواشنایی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا تا فردا تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، افزود: ولی روزهای شنبه و یکشنبه با کاهش محسوس همراه خواهد شد.

وی به صدور هشدار زرد هواشناسی و کشاورزی اشاره و تصریح کرد: این هشدار به دنبال پیش‌بینی نفوذ سامانه بارشی همرفتی و برای بازه زمانی شنبه تا اواخر وقت یکشنبه صادر شده است.رحمن‌نیا بارش، رعدوبرق، احتمال آبگرفتگی و خسارت به محصولات و تاسیسات کشاورزی را از مخاطرات ناشی از ورود و فعالیت سامانه بارشی همرفتی به استان اعلام کرد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today