نماد آخرین خبر

ملوان 1 - گل‌گهر صفر؛ مازیار با برد به انزلی بازگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ملوان 1 - گل‌گهر صفر؛ مازیار با برد به انزلی بازگشت

ورزش 3/ ملوان در اولین بازی لیگ مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و گل‌گهر سیرجان در هفته نخست لیگ بیست و چهارم با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید و قوهای سپید انزلی توانستند با کسب 3 امتیاز شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.
این دیدار با برتری ملوان در نیمه نخست همراه شد و حرکات بازیکنان سرعتی این تیم از کناره‌ها موقعیت های خوبی را ایجاد کرد که غندی‌پور در گل کردن موقعیت تک به تک و حتی دروازه خالی ناکام بود!
نیمه دوم بازی کمی برابر شد اما حرکت در عمق غندی‌پور با اشتباه اندونگ و زاهدی و در ادامه اخباری همراه شد تا پنالتی به سود ملوان گرفته شود و امید نورافکن تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.
گل‌گهر سیرجان در ادامه به ویژه از دقیقه 80 تا پایان مسابقه فشار بیشتری وارد کرد اما شدت و نوع حملات این تیم به شکلی نبود که بتوانند دروازه حریف را باز کنند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی(66" امیررضا افسرده)، ماهان صادقی، رضا غندی پور(58"سجاد بازگیر) و محمدی عمری 
سرمربی:مازیار زارع

ترکیب گل‌گهر:
محمدرضا اخباری - عثمان اندونگ - مسیح زاهدی - ابولفضل رزاق پور - مهدی تیکدری(72"مهدی تیکدری) - امید حامدی فر - احمد زنده‌روح - سامان نریمان جهان(46" امیر جعفری) - مجید عیدی - مسعود زائرکاظمین(66"گوستاوو واگنین) - علی قربانی
سرمربی: مهدی تارتار

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar