نماد آخرین خبر

برخورد جدی پلیس راهور قزوین با راکبان زن موتورسیکلت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
برخورد جدی پلیس راهور قزوین با راکبان زن موتورسیکلت

ایرنا/ رئیس پلیس راهور قزوین از برخورد جدی و قانونی با راکبان زن موتورسیکلت به دلیل فقدان گواهی‌نامه در شهر خبر داد.

سرهنگ علی آسیایی، رئیس پلیس راهور قزوین اظهار کرد: راکبان زن موتورسیکلت به دلیل نداشتن گواهی‌نامه حق تردد و عبور و مرور در سطح شهر را ندارند و هر گونه موتورسواری برای این افراد غیرقانونی بوده و پلیس با جدیت برخورد خواهد کرد.
به گفته این مسئول، طبق تبصره ماده ۲۰ قانون راهنمایی و رانندگی مرجع صدور گواهینامه موتورسیکلت برای مردان تعیین شده و به استناد همین تبصره هر گونه صدور این گواهینامه برای بانوان ممنوع است.
وی اضافه کرد: در صورت وقوع هر گونه سوانح و تصادف در شرایطی که یک طرف به راکب زن موتورسیکلت مربوط شود، مشکلات حقوقی بسیاری را ایجاد خواهد کرد که می‌تواند برای مقصر و خسارت دیده عواقب و تبعات قانونی ایجاد کند.
آسیایی با بیان اینکه در شهر قزوین با ۹۰ درصد راکبان زن موتورسیکلت برخورد شده است، ادامه داد: به تمامی نیروهای پلیس راهور و حتی عوامل انتظامی ابلاغ کردیم که در صورت مشاهده هر گونه موتورسیکلت با راکب زن سریعاً مراتب توقیف موتورسیکلت را در دستور کار قرار دهند.
رئیس پلیس راهور قزوین خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با موتورسیکلت‌های با راکبان زن در شهر قزوین اهتمام ویژه داشته و هیچ گونه اغماضی ندارد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today