نماد آخرین خبر

ورود دادستان بجنورد به پرونده ضرب‌وشتم مأمور انتظامی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ورود دادستان بجنورد به پرونده ضرب‌وشتم مأمور انتظامی

باشگاه خبرنگاران/ دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: ضارب مأمور انتظامی شهرستان شیروان که با چاقو مصدوم شد، در دست پیگیری است.

سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در خصوص مبانی بروز این حادثه اظهار کرد: یکی از محکومان به موجب صدور دستور جلب از سوی مقام قضایی تحت تعقیب بوده که پس از شناسایی محل مخفیگاه و سکونت وی، اقدامات لازم برای دستگیری این فرد انجام می‌شود.
دادستان بجنورد گفت: با ورود میدانی مأموران برای اجرای دستور قضایی، محکوم علیه با تظاهر و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و در ادامه ایراد ضرب و جرح عمدی مأمور انتظامی، در حالی که دو نفر از بستگان وی نیز او را حمایت می‌کردند و در واقع موجبات فرار محکوم علیه را تسهیل نموده بودند، از صحنه متواری می‌شود.
ایلالی گفت: دو نفر از افرادی که در این خصوص مشارکت داشتند و زمینه‌ساز فرار محکوم علیه شده بود دستگیر که مراتب با تشکیل پرونده قضایی، در حال رسیدگی است و دستور‌های مقتضی به منظور دستگیری محکوم علیه فراری تحت تعقیب همچنان ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: برای دو متهم دستگیر شده، قرار تأمین متناسب کیفری صادر شده و خوشبختانه حال مأمور انتظامی نیز مساعد و رضایت‌بخش گزارش شده است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today