نماد آخرین خبر

اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمایی جاماندگان شاهرود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اعلام محدودیت ترافیکی راهپیمایی جاماندگان شاهرود

ایسنا/ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان و دستگیری ۴۲ نفر در این خصوص خبر داد. 

سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و در راستای برخورد با مجرمان و هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت طرح امنیت محله محور در شهرستان شاهرود با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و مواد مخدر اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تشکیل تیمهای عملیاتی و اخذ دستور قضائی به مناطق جرم خیز و پاتوق‌های زیرزمینی شناسایی شده اعزام و در این طرح ۷ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر که از آنها مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در اجرای این ماموریت، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همکاری کلانتری ۱۴ رویان ۳۵ نفر اتباع بیگانه و فاقد مجوز قانونی را جمع آوری و دستگیر کردند.

سرهنگ شائینی با اشاره به اجرای ۲۴ ساعته این طرح خاطرنشان کرد: با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی شاهرود همچنین با اشاره به محدودیت ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شاهرود گفت: محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی مسیر جاماندگان اربعین حسینی از سه راهی مجن تا میدان امام حسین (ع) بسطام است.

وی با تقدیر از تلاش‌های پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از عموم راهپیمایان و شهروندان شاهرودی در روز اربعین خواست: از پارک کردن در مسیرهای مشخص شده خودداری کرده و خادمان خود را در ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر یاری کنند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره