نماد آخرین خبر

ثبت دمای بالای ۴۰ درجه در طارم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ثبت دمای بالای ۴۰ درجه در طارم

ایرنا/ کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد طی شبانه روز گذشته در شهرستان طارم ثبت شد و در روزهای آینده نیز همچنان هوای گرمی در مناطق مختلف استان حاکم خواهد بود.

الهام نجفی، کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری برای نواحی مختلف استان پیش بینی شده است که از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: فردا (یکشنبه) با عبور امواج ضعیفی از منطقه در برخی نقاط استان انتظار افزایش ابر و سرعت وزش باد وجود دارد و رگبار محلی و پراکنده باران در ارتفاعات استان محتمل است.

نجفی اظهار داشت: روز دوشنبه شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود و طی این مدت آسمان صاف تا قسمتی ابری است و وزش باد گاهی به آستانه نسبتا شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دمای استان طی چند روز آینده نوسانات قابل توجهی نخواهد داشت، گفت:‌ دمای فعلی شهر زنجان ۲۴ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

این کارشناس به میزان نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۶ درجه، ابهر ۱۶ و ۳۸ درجه، خرمدره ۱۸ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۴ و ۴۰ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۳ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today