نماد آخرین خبر

ادامه پایداری جوی در زنجان

منبع
فارس
بروزرسانی
ادامه پایداری جوی در زنجان

فارس/ مدیرکل هواشناسی زنجان از پایداری جوی در استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: وزش لحظه‌ای باد مهم‌ترین پدیده جوی استان برای این بازه زمانی پیش‌بینی شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشنایی استان زنجان افزود: فردا با عبور امواج ضعیفی از منطقه انتظار افزایش پوشش ابر، افزایش لحظه‌ای سرعت وزش باد به آستانه نسبتا شدید و رگبار محلی و پراکنده باران و رعدوبرق را در برخی ارتفاعات استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه جو پایدارتری در استان حاکم خواهد بود و طی این مدت آسمان را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: وزش باد در ساعات بعدازظهر پدیده قابل‌ذکر این روزها خواهد بود.

رحمن‌نیا با تاکید بر اینکه سرعت وزش باد گاهی می‌تواند به آستانه نسبتا شدید نیز برسد، ادامه داد: دمای هوا طی چند روز آینده نوسانات قابل‌ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

مدیرکل هواشنایی استان زنجان تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که ایستگاه‌ خیرآباد با 10 درجه سلسیوس کمترین و ایستگاه‌ دستجرده با 42 درجه بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today