نماد آخرین خبر

افتتاح و اجرای ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در بوشهر

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح و اجرای ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در بوشهر

فارس/ استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، ۲۳۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان، در شهرستان بوشهر، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر عصر امروز در آیین آغاز فعالیت‌های هفته دولت در استان بوشهر با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ماندگاری در جامعه با تدبیر شهید آیت‌الله رئیسی ارائه شد، اظهار کرد: خدمات شهید خدمت و هیئت دولت سیزدهم، جهانی و انقلابی و مردمی بود و توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم شد.

وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در رسیدگی به مطالبات مردم، گفت: خدمات این دولت به اقشار مختلف مردم از جمله خانواده معظم شهدا قابل توجه است به‌گونه‌ای در واگذاری مسکن و زمین به جامعه هدف توجه ویژه‌ای به همسر و فرزندان شهدا شد.

استاندار بوشهر اتحاد و وحدت در استان را سبب توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: هم‌افزایی و انسجام مردم و مسئولان در استان بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت طرح‌ها در ابعاد گوناگون را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: از نخستین روز هفته دولت، پروژه های شاخص عمرانی و اقتصادی، افتتاح و کلنگ‌زنی شدند و تا پایان هفته دولت این روند تداوم دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز پروژه‌های شهرستان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان بوشهر، ۲۳۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این پروژه‌ها، ۱۵۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۷۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar