نماد آخرین خبر

افتتاح بیش از 8 هزار میلیاد تومان پروژه در نهبندان

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح بیش از 8 هزار میلیاد تومان پروژه در نهبندان

فارس/ فرماندار نهبندان از افتتاح 95 پروژه در هفته دولت با اعتبار 8 هزار و 400 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

مهدب مرادی، فرماندار نهبندان امروز در دیدار با امام جمعه نهبندان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان و تبیین دستاوردهای دولت، شفاف‌سازی و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان‌های جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که مدیران باید در انتخابات کارشناسان خود دقت کنند، افزود: مدیران باید برای کارشناسان کار تعریف کرده و از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

به گفته وی هفته دولت امسال رنگ و بوی سوگوارانه تری به خود گرفته چراکه یک رئیس جهور شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردیم و در ایام اربعین هم قرار داریم، در 28 صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع)، رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) باید از فضای معنوی حاصل در جامعه برای ارتباط بیشتر با مردم استفاده کنیم.

وی افزود: دولت وفاق ملی در حال شکل‌گیری است و مجلس هم به این وفاق رای داد که اتفاق بزرگی بود.

وی با بیان این که دشمن قسم خورده ما آمریکا و اسرائیل مطمئن باشند که ایران حتماً انتقام خود را خواهد گرفت، افزود: دشمنان ما مطمئن باشند این وعده محقق خواهد شد.

تمام ارکان نظام در تلاشند تا این وعده به موقع انجام شود.فرماندار نهبندان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران دستگاه های اجرایی در دولت گفت: در این ایام انتخابات و شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما مدیران با قدرت در صحنه خدمت کردند.

مرادی گفت: در بخش مرکزی نهبندان 37 پروژه، شوسف 18 پروژه و در بخش سرداران هم 16 پروژه را افتتاح خواهیم کرد.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today