نماد آخرین خبر

افتتاح و آغاز عملیات ۷۸ پروژه راهداری در استان اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
افتتاح و آغاز عملیات ۷۸ پروژه راهداری در استان اردبیل

فارس/ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌زمان با هفته دولت، ۷۸ پروژه راهداری در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

کلیم‌الله وثوقی، ظهر امروز در مراسم افتتاح راه روستایی بریس-سقزچی شهرستان نمین اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت، ۷۸ پروژه راهداری در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد و از این تعداد، ۳۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده و ۴۰ پروژه دیگر نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل لکه‌گیری، آسفالت، تعریض و احداث پل می‌شود، نشان از عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت راه‌های استان اردبیل دارد.وثوقی با اشاره به اینکه اعتبار برخی از این پروژه‌ها از محل منابع ملی و برخی دیگر استانی تامین شده است، گفت: پروژه‌های افتتاح شده شامل ۱۱۴ کیلومتر لکه‌گیری و آسفالت در محورهای اصلی و فرعی استان، تعریض و بهسازی ۲۴ کیلومتر از محور گرمی -موران و محور عزیزکندی آج اشمه، احداث پل و آبرو در محورهای مختلف و همچنین ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های در دست اقدام نیز با جدیت در حال انجام است، عنوان کرد: که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شاهد بهبود وضعیت راه‌های استان و افزایش ایمنی سفرها باشیم.
وی با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده بیان کرد: لکه‌گیری و آسفالت محورهای اصلی استان از جمله تونل حیران- آقچای، اردبیل تونل حیران، سه راهی سرعین –نیر-سراب و اردبیل-سرچم، تعریض و بهسازی ۲۴ کیلومتر از محور گرمی- موران و محور عزیزکندی آج اشمه، احداث پل و آبرو در محورهای مختلف استان، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز از جمله پروژه‌های مهم بوده است.
وثوقی با تأکید بر اهمیت این پروژه‌ها، گفت: این پروژه‌ها نشان از عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت راه‌های استان اردبیل دارد و امیدواریم با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد توسعه و رونق بیشتر منطقه باشیم.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today