نماد آخرین خبر

پنج طرح عمرانی در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پنج طرح عمرانی در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید

ایرنا/ پنج طرح عمرانی در چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها روز دوشنبه با حضور "ناصر ناصری" معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، امام جمعه و فرماندار سربیشه و شماری از مسئولان افتتاح شد.
بهره‌برداری از پروژه تکمیل عملیات روکش حفاظتی محور بیرجند - سربیشه به طول ۱۰ کیلومتر یکی از این طرح‌هاست که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
پروژه ساخت سه کیلومتر راه روستایی کیدشت به ابراهیمی نیز با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال تکمیل و افتتاح شد.
افتتاح پیست موتورسواری تخصصی شهر مود به مساحت حدود ۱۶ هزار متر مربع از دیگر طرح‌هایی است با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.
همچنین ۹ هزار مترمربع پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای دستجرد، دهشیب و ابراهیم‌ آباد شهرستان سربیشه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
بهره‌برداری از سه هزار و چهارصد و سی‌امین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده این شهرستان مرزی در روستای شواکند به نمایندگی از سایر واحدها دیگر برنامه‌ چهارمین روز هفته دولت بود.
اعتبار هزینه شده برای مقاوم‌سازی هر واحد مسکونی هفت میلیارد ریال شامل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات است.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today