نماد آخرین خبر

برگزاری نخستین جایزه ملی تعالی صنعت کاشی و سرامیک در یزد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
برگزاری نخستین جایزه ملی تعالی صنعت کاشی و سرامیک در یزد

ایرنا/ نخستین جایزه ملی تعالی صنعت کاشی و سرامیک با هدف رشد و توسعه پایدار این صنعت، ارزش‌آفرینی برای مشتریان و خلق ثروت برای سهامداران شرکت‌های فعال این صنعت اسفندماه سال جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

نسرین احمدی، رئیس دبیرخانه اولین دوره جایزه تعالی صنعت کاشی و سرامیک اظهار کرد: توسعه و گسترش صنعت سرامیک کاشی و سرامیک در سطح بین‌المللی از دیگر اهداف اصلی برگزاری این دوره است.
احمدی با بیان اینکه این برنامه تعالی با حمایت وزارت صمت و انجمن کاشی و سرامیک برگزار می شود اظهار کرد: همچنین کمیته‌های علمی ، اجرایی و داوری ذیل شورای سیاستگذاری این جایزه تعالی خبر تشکیل شده است.
وی پایان مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جایزه ملی تعالی صنعت کاشی و سرامیک ۳۰ مردادماه بیان و تصریح کرد: استقبال از این رویداد مطلوب بوده است و به جز صنعتگران یزد، از استانهای تهران، خراسان و اصفهان در این رویداد ثبت نام کردند.
احمدی با بیان اینکه تمام زنجیره تامین صنعت کاشی و سرامیک در این جایزه مشارکت دارند اضافه کرد: تمدید ارسال آثار به رویداد مذکور در شورای سیاستگذاری در حال بررسی است که در صورت تمدید اطلاع رسانی می شود.
رئیس دبیرخانه اولین دوره جایزه تعالی صنعت کاشی و سرامیک ادامه داد: پس از ارزیابی واحدها شرکت کننده نتایج آن از سوی کمیته داوری جهت تهیه گزارش باز خورد و ارائه طرح‌های بهبود برای آنها، مورد بررسی قرار می گیرد.
احمدی تصریح کرد: مراسم رونمایی از مدل تعالی صنعت کاشی و سرامیک نیز که با الگوبرداری از سایر مدل‌های تعالی معتبر ملی و بین المللی با حضور تیمی از خبرگان و افراد با تجربه در زمینه طراحی و پیاده سازی نظام‌های تعالی در کشور و درقالب کمیته علمی، مشتمل بر هشت مفهوم بنیادین و هفت معیار در ۲۲ شهریورماه سالجاری صورت می گیرد.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today