نماد آخرین خبر

آغاز کار خوزستانی‌ها در پارالمپیک پاریس از ۸ شهریور

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز کار خوزستانی‌ها در پارالمپیک پاریس از ۸ شهریور

ایسنا/ خوزستانی‌ها کار خود را در پارالمپیک پاریس از هشتم شهریورماه در رشته تیروکمان آغاز خواهند کرد.

هفدهمین دوره بازهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از هفتم شهریور آغاز می‌شود که الهام صالحی، هاشیمه متقیان، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح و عرفان بندری (دو و میدانی)، احمد امین زاده (وزنه‌برداری) و غلامرضا رحیمی (تیراندازی با کمان) به عنوان ورزشکار و زهرا کرم زاده و مهدی فارسی به عنوان مربی تیم مالی پارادو و میدانی و حسین امیری به عنوان سرمربی تیم‌ملی تیراندازی، خوزستانی‌های کاروان ورزشی ایران با نام «فرزندان ایران» هستند.

غلامرضا رحیمی  از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در هشتم شهریورماه کار خود را در دور مقدماتی ریکرو انفرادی رشته تیروکمان آغاز می‌کند. رحیمی در یک شانزدهم نهایی نیز از ساعت ۱۰:۳۰، روز سه شنبه ۱۴ شهریورماه با حریفان خود رقابت خواهد کرد. رده بندی و فینال نیز در همین روز و از ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.

در ادامه نیز امان الله پاپی از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه، ۱۰ شهریورماه در رشته پرتاب نیزه با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

همچنین الهام صالحی از ساعت ۱۲:۲۹ روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه در ماده پرتاب وزنه رقابت خود را آغاز می کند.

هاشمیه متقیان هم از ساعت ۱۱:۳۵ روز سه‌شنبه، ۱۳ شهریورماه در ماده پرتاب نیزه به مصاف رقبای خود خواهد کرد. 

غلامرضا رحیمی نیز در بخش میکس ریکرو تیمی از ساعت ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه رقابت خود را آغاز می کند. بخش نیمه‌هایی، رده بندی و فینال هم از ساعت ۱۶:۳۰ همین روز آغاز خواهد شد.

در ادامه نیز عرفان بندری از ساعت ۱۲:۰۸ روز جمعه ۱۶ شهریورماه در پرتاب نیزه کار خود را شروع می کند.

همچنین الهام صالحی از ساعت ۱۱:۳۸ روز شنبه ۱۷ شهریورماه در پرتاب نیزه با حریفان خود رقابت خواهد کرد و صادق بیت‌سیاح نیز از ساعت ۲۰:۳۰ همین روز در پرتاب نیزه مردان به مصاف رقبای خود می‌رود.

در روز پایانی بازی‌های پارالمپیک نیز احمد امین‌زاده از ساعت ۱۷:۰۵ روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در سنگین وزنه پاراوزنه‌برداری رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین ورزشکاران خوزستانی در صورت کسب مدال طلا ۶۰۰، نقره ۵۰۰ و برنز ۴۰۰ میلیون تومان پاداش از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دریافت خواهند کرد.

پیش از این مقرر شد با همکاری منابع طبیعی استان خوزستان، ۵ هکتار زمین طرح زراعت چوب به این ورزشکاران و مربیان در شهرستان‌های محل سکونت آن‌ها اهدا شود.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today