نماد آخرین خبر

حاجی‌بابایی: فرودگاه همدان باید بین‌المللی شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حاجی‌بابایی: فرودگاه همدان باید بین‌المللی شود

ایرنا/ نماینده مردم همدان و فامنین و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان و ثبت جهانی هگمتانه فرودگاه همدان باید بین المللی شده و به مقاصد مختلف پرواز داشته باشد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از شرکت آریا توسعه ماندگار نوین تولیدکننده کامپاند و گرانول پلمیری به مناسبت هفته دولت در همدان اظهار کرد: با توجه به جهانی شدن هگمتانه پرواز هواپیما از همدان به نقاط مختلف و بالعکس یک نیاز جدی است.

وی از رسانه ها خواست به عنوان یار سوم دولت و مجلس یاریگر مسوولان باشند و افزود: همه مسوولان در راستای بین المللی شدن فرودگاه پشتیبان هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ چیزی خطرناک تر از افکار مخدوش نیست چرا که علاوه بر خود به دیگران نیز آسیب می زنند.

حاجی بابایی افزود: توسعه واحدهای تولیدی به مثابه باران است که همه از مزایای آن بهره مند می شوند و این اقدام برای همه لذت بخش است.

وی اضافه کرد: همدان با قدرت رو به رشد و توسعه است، ظرفیت هایی خوبی در این استان وجود دارد که همدان را جزو برترین های کشور قرار داده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه توسعه تاریخی و ریشه محکمی که این مردم دارند که باید قدر آن را بدانیم گفت: مردم همدان ریشه تمدنی، تاریخی، فرهنگی و اسلامی دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: طرح های خوبی با کمک استاندار همدان و مدیران اجرایی در دست اجرا است و همه مسوولان برای اجرای این طرح ها وارد میدان شده و کمک کردند.

حاجی بابایی افزود: میدان کار فراهم شده است از جمله تلاش برای تکمیل راه آهن به زنجان، تکمیل راه ها و اتوبان فراهم است و به زودی عملیات ساخت بیمارستان یک هزار تخت خوابی با حضور وزیر جدید بهداشت آغاز می شود.ر

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today