نماد آخرین خبر

گروگانگیری در سه‌راه جهانبار بندرعباس؛ آدم‌ربا دستگیر شد

منبع
مهر
بروزرسانی
گروگانگیری در سه‌راه جهانبار بندرعباس؛ آدم‌ربا دستگیر شد

مهر/ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک آدم‌ربا دستگیر و گروگان در کمترین زمان ممکن آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم‌ربایی در آدرس سه‌راه جهانبار شهرستان بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۳ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل فردی به هویت معلوم به مأموران پلیس مراجعه و اعلام داشت که وی در مغازه خود مشغول به کار بوده و با شنیدن صدای تیراندازی به بیرون مغازه رفته و مشاهده نموده که شخصی ناشناس از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که از قبل جلو مغازه پارک بوده پیاده و با اسلحه به سمت شیشه جلو یک خودرو ام‌وی‌ام تیراندازی کرده و یک خانم را ربوده و از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با تلاش همه‌جانبه و بررسی‌های میدانی و پلیسی انجام شده مشخص شد انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده که با پیگیری و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کمترین زمان ممکن فرد رباینده دستگیر و هدف خود را وصول طلب مالی خود از فرد ربوده شده عنوان کرد.

جاویدان با بیان این که گروگان آزادشده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل گردید، خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today