نماد آخرین خبر

نماینده کرج: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی را محقق می‌کند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نماینده کرج: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی را محقق می‌کند

تسنیم/ عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس به بیان توضیحاتی درباره تاثیر طرح تخصیص بنزین به نفر در راستای عدالت اجتماعی و جلوگیری از بروز ناترازی بنزین پرداخت و گفت: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی را محقق می‌کند.

علی شیرین‌زاد عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  مجلس طرحی در خصوص اعطای بنزین به هر کدملی را مطرح کردند با این استدلال که 50 درصد مردم ما خودرو ندارند و از این یارانه پنهان بنزین برخوردار نمی‌شوند.

شیرین‌زاد در ادامه بیان کرد: بنزین در کشور ما به صورت افسار گسیخته‌ای مصرف می شود و باعث بروز ناترازی شده است. امسال حدود 3 تا 4 میلیارد دلار وارد کرده ایم و باید به دنبال اصلاح شیوه تخصیص بنزین برویم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعطای بنزین به نفر قطعا عدالت اجتماعی  را محقق می‌کند و شرایط را بهتر و مطلوب‌تر از وضعیتی که داریم می کند. با این طرح تخصیص بنزین به نفر این فرصت و این سهم و امتیاز را مستقیما در اختیار تمام مردم قرار می‌دهد.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در حال حاضر سهمیه بنزین به خودرو اعطا می شود و کسانی که خودرو ندارد عملا از چنین فرصتی برخوردار نیستند و از چنین سهام و یارانه‌ای برخوردار نیستند. افرادی در کشور ما هستند که ده عدد ماشین دارند و وضع مالیشان هم خوب است و یارانه پنهان انرژی هم می‌گیرند.

این نماینده مجلس دوازدهم گفت: قطعا اگر سهیمه بنزین را به هر کد ملی بدهیم شرایط خیلی بهتر خواهد بود و بهتر است که این طرح دوباره به جریان بیفتد و اجرایی شود تا عدالت اجتماعی محقق شود.

شیرین‌زاد افزود: اینکه این طرح در قاچاق تاثیر گذار باشد یا نه بستگی به نحوه تنظیم این طرح و اجرایی شدن آن دارد.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday