نماد آخرین خبر

متخلفان قاچاق چوب در کهگیلویه و بویراحمد روانه زندان شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
متخلفان قاچاق چوب در کهگیلویه و بویراحمد روانه زندان شدند

ایرنا/ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲نفر از متخلفان قاچاق چوب درختان جنگلی در استان شناسایی و پس از تشکیل پرونده راهی زندان شدند.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق چوب و زغال محصولات جنگلی، با گشت مشترک یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان دنا، تعداد ۲دستگاه خودروی نیسان سایپا و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق چپوب کشف شد که یک نفر از متخلفان با قرار وثیقه آزاد و ۲ تن دیگر راهی زندان شدند.

وی بیان کرد: از این متخلفان مقدار تقریبی ۷۰۰ کیلو گرم زغال بلوط جنگلی، ۲هزار کیلوگرم چوب بید رودخانه ای و ۲ دستگاه اره موتوری کشف، ضبط و توقیف شد.

جانی نسب عنوان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان خودروها به پارکینگ منتقل و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:ماموران منابع طبیعی لوداب نیز تعداد هفت کیسه زغال و ۲ بشکه زغال گیری در منطقه دره باغ لوداب کشف، ضبط کردند.

جانی نسب تاکید کرد :طرح تشدید مبارزه با متخلفان و متعرضان به منابع طبیعی با نهایت دقت و هوشیاری در حال انجام است و با هیچ کسی کوچکترین تعارف و چشم پوشی نمی شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مردم خواست مشاهدات خود از تعرض به منابع طبیعی را به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش دهند.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today