نماد آخرین خبر

دیوارنگاری کودکان و نوجوانان اردبیلی با موضوع «سرزمین من»

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دیوارنگاری کودکان و نوجوانان اردبیلی با موضوع «سرزمین من»

ایرنا/هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با اجرای نقاشی دیواری در شهر با موضوع "سرزمین من" هویت، فرهنگ، تاریخ و طبیعت استان را بازآفرینی کردند.
ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بازدید از دیوارنگاری اعضای کانون اظهار کرد: نقاشی دیواری اعضای کانون با مشارکت ۸۰ عضو هنرمند و ۳۰ نفر از مربیان و کارشناسان ستادی طی روزهای ششم و هفتم شهریور ماه در ۴۰ قاب اجرا شد.
ملک‌زاده فرد افزود: این چهارمین دوره نقاشی دیواری اعضای کانون است و پیش‌ از این با موضوعات آزاد، تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران در دوره صفویه اجرا شده بود.
وی ادامه داد: اجرای فعالیت‌های خلاقانه در اشتیاق کودکان و نوجوانان اثربخش است و با ایجاد فضای سالم و فرح‌بخش و کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های کتاب محور برای تربیت فرزندانی خلاق و پویا تلاش می‌کنیم.
معاون عمرانی استاندار اردبیل هم در بازدید از این فعالیت هنری گفت: نقطه آغاز اعتلای فرهنگی تربیتی جامعه، توجه جدی به حوزه کودکان و نوجوانان است و به کشف استعدادها و شناخت توانمندی‌های کودکان و نوجوانان منجر می شود.
سید کمال‌الدین میرجعفریان افزود: علاقه‌ و رفتار کودکان، زمینه‌ساز هدایت آنان در مسیر درست زندگی است و کانون پرورش فکری با پرداخت به فعالیت‌های متنوع ذوقی و عملی، علاوه بر فراهم ساختن محیط بانشاط، فرزندانمان را از یکجانشینی و استفاده بیش‌ از حد و اعتیادآور از فضای مجازی مصون نگه می‌دارد.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today