نماد آخرین خبر

دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دادستان جدید مرکز مازندران معرفی شد

ایرنا/ علی‌اکبر عالیشاه روز شنبه طی مراسمی با حضور دادستان کل کشور، استاندار مازندران ، نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورای قضایی و شورای تامین به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان ساری معرفی شد.

علی‌اکبر عالیشاه جایگزین محمد کریمی که از تیرماه سال ۱۳۹۹ در این سمت انجام وظیفه می کرد، شده است.
رییس کل دادگستری مازندران در این مراسم با بیان اینکه با همدلی و همفکری با ظرفیت عظیم مردمی می توان نظام مسایل استان را حل و فصل کرد، گفت: قوه قضاییه و به تبع آن دادگستری استان همه جانبه در خدمت دستگاه های اجرایی در حل چالش ها است.
عباس پوریانی افزود: دادگستری مازندران خالصانه و با جرائت بالا در خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
وی ادامه داد: دادگستری مازندران همسو با رویکرد قوه قضاییه در خدمت و حمایت از واحدهای تولیدی است.
پوریانی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران با مدیریت دادگستری بدون هراس با نگاه ویژه حل مشکلات مازندران به نفع عموم مردم ورود پیدا می کند، گفت: بنابراین حمایت از سرمایه‌گذاران دارای اهلیت مورد اهتمام است.
وی به اهمیت حفاظت از عرصه های طبیعی، صدور سند اراضی زراعی و باقی و مبارزه با فساد اداری که در مازندران بسیار جدی است، اشاره کرد و بیان داشت: تعامل با دستگاه های اجرایی برای حل این مسایل اهمیت دارد.
وی تصریح کرد:باید مراقب باشیم که مدیران از چاله به چاه نیفتند و به همین دلیل با رویکرد دادگستری با مقوله پیشگیری در خدمت مردم، مدیران و مسوولان است.
وی با ذکر این نکته که درب اتاق دادگستری های شهرستان های مازندران و دادستان ها باز است، گفت: در حال حاضر ۶۵ درصد بررسی پرونده‌های قضایی مازندران الکترونیک است، البته ۹۷ درصد بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان استان نیز الکترونیکی انجام می شود.
رییس کل دادگستری مازندران ساخت و ساز های غیر مجاز، قطع درخت و قاچاق چوب را از دیگر چالش های مازندران عنوان کرد و گفت: متاسفانه قوانین و مجازات های قاچاق چوب بازدارندگی ندارد، دادگستری استان با هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد حل این مشکل است.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today