نماد آخرین خبر

سارقان مأمورنما در قزوین گرفتار قانون شدند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سارقان مأمورنما در قزوین گرفتار قانون شدند

تسنیم/ جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری سارقان مأمورنما و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در تاکستان خبر داد.

سرهنگ داوود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت تحت عنوان مأموران انتظامی، با تاکیدات فرماندهی انتظامی استان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی گسترده، اقدامات فنی و پلیسی شبانه‌روزی و تحقیق از مالباختگان، یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ را که سارقان با استفاده از آن سه عدد تابلو فرش نفیس به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال را از مالباختگان به سرقت برده بودند، شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پس از اخذ دستور قضایی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی، موفق شدند طی عملیات غافلگیرانه فردی که به عنوان راننده خودرو در این عمل مجرمانه شرکت داشته را در یکی از استان های همجوار دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

عبدالمالکی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجویی، برابر مستندات موجود و شناسایی توسط شاکیان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به عمل مجرمانه خود با همدستی یکی از دوستانش تحت عنوان مأمور اعتراف کرده که با تلاش مأموران متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر و سه قطعه تابلو فرش مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پرونده با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق به زندان معرفی شده‌اند، به شهروندان توصیه کرد که در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضایی معرفی و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آنها درخواست کارت شناسایی و حکم ورود به منزل کنند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today