نماد آخرین خبر

دو پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در بیرجند پلمب شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دو پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در بیرجند پلمب شد

پایگاه خبری پلیس/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۲ واحد مسکونی در شهرستان بیرجند که پاتوق استعمال و فروش موادمخدر شده بود، پلمب شد.

سرهنگ محمدحسن اکبری روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: بنا بر گزارش‌های رسیده و مطالبات مردمی همچنین نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق استعمال مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر بیرجند، موضوع به صورت ویزه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بیرجند با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضایی ۲ واحد مسکونی پلمب شد، تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با جدیت در دستور کار است.

وی با بیان اینکه پلمب این پاتوق‌ها موجب رضایت و خوشحالی اهالی محل شده است گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today