نماد آخرین خبر

صلح و سازشی ۴۰۰ میلیارد تومانی در سنندج

منبع
ايسنا
بروزرسانی
صلح و سازشی ۴۰۰ میلیارد تومانی در سنندج

ایسنا/ معاون دادگستری کردستان گفت: با تلاش و کوشش صلح‌یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.  

بهادر اسدی، معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان اظهار کرد: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه برای تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح کردند و در اثنای رسیدگی به پرونده در مرقومه‌ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه کردند و خواستار ورود صلح‌یاران به موضوع شدند.  

وی بیان کرد: دبیرخانه ستاد صبر پس از ثبت موضوع و ارجاع بەعنوان میز خدمت به دو نفر از صلح یاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و با توجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار و طرفین را به مصالحه دعوت کرد و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف شد.  

معاون حل اختلاف دادگستری استان گفت: با تلاش این دو نفر صلح‌یار و با بزرگ‌منشی وراث، ماترک متوفی که ارزش مالی آن ۴۰۰ میلیارد تومان در بهترین موقعیت مکانی شهرستان سنندج شامل چهار دهنه مغازه، ملک مسکونی سه طبقه و ...است، تقسیم شد و هر کدام از وراث سهم خود را در یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی بنام خود به ثبت رساند.  

وی افزود: با این اقدام صلح‌یاران ضمن برطرف شدن اختلاف پیش‌آمده بین وراث، سهم هر کدام به نسبت سهم خود پرداخت شد و دادخواست پرونده مطروحه در دادگستری مختومه شد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online