نماد آخرین خبر

پروژه طرح هادی روستای قشلاق‌رضا در سقز بهره‌برداری شد

منبع
فارس
بروزرسانی
پروژه طرح هادی روستای قشلاق‌رضا در سقز بهره‌برداری شد

فارس/ پروژه طرح هادی روستای قشلاق رضا با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در سقز به بهره‌برداری رسید.

پروژه طرح هادی روستای قشلاق رضا با صرف اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان که 3 میلیارد آن از محل همیاری اهالی روستا و اعتبارات دهیاری و 6 میلیارد اعتبارات استانی و قیر ملی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در سقز به بهره‌برداری رسید.

رحمان سلیمانی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سقز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه به اقدامات این بنیاد در حوزه‌های مختلف از 1400 تا پایان 1402 اشاره کرد و اظهار داشت: طرح هادی شامل جدول‌گذاری، سنگ فرش، دیوار حائل، زیرسازی سطح معابر و آسفالت معابر در بازه زمانی یاد شده در 42 روستای شهرستان سقز با صرف اعتباری بالغ بر 71 میلیارد تومان اجرا شده است.

صدور 1291 سند مالکیت روستایی در سقز

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ارائه تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی نیز به 606 واحد مسکونی بیش از 118 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سقز در زمینه صدور اسناد مالکیت روستایی هم گفت: در بازه زمانی 1400 تا پایان 1402 در مجموع اسناد مالکیت 23 روستا به تعداد یک هزار و 291 جلد سند در شهرستان سقز صادر شده است.

سلیمانی از صدر 275 جلد سند شهری در شهرهای سنته و صاحب سقز با همکاری اداره ثبت و اسناد و املاک سقز خبر داد و افزود: نقشه و طرح هادی 33 روستا در این شهرستان تهیه،تصویب و بازنگری شده است.

به گفته وی، شناسایی و تملک 18 هکتار زمین در روستاهای حاشیه شهر سقز با مشارکت اداره راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در شهرستان انجام شده است.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online