نماد آخرین خبر

خدمات‌رسانی ۴۸ موکب خراسان شمالی به زائران رضوی

منبع
فارس
بروزرسانی
خدمات‌رسانی ۴۸ موکب خراسان شمالی به زائران رضوی

فارس/ استاندار خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر ۴۸ موکب در مسیر عبور زائران در شهرستان‌های سملقان، شیروان و فاروج برپا شده است و حدود ۲۰ پایگاه هلال‌احمر در مسیر تردد زائران مستقر شده است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: استان خراسان‌شمالی باب‌الرضا است و در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد و همه ساله در ایام دهه پایانی صفر میزبان کاروان‌های زیادی است که به عشق امام رضا (ع) پیاده به زیارت می‌روند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران صورت‌گرفته است، گفت: در ایام تعطیلات دهه پایانی ماه صفر به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان که مسیر تردد رفت‌وبرگشت زائران امام رضا (ع) خدمات‌رسانی به نحو شایسته صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: در حال حاضر ۴۸ موکب در مسیر عبور زائران در شهرستان‌های سملقان، شیروان و فاروج برپا شده است و حدود ۲۰ پایگاه هلال‌احمر در مسیر تردد زائران مستقر شده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: امسال حدود ۱۰۰ هیئت مذهبی برای شرکت در مراسم عزاداری شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) در حرم رضوی حضور خواهند یافت.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: در خصوص ساماندهی زائران در زمان برگشت، اقدامات لازم برای جابه‌جایی و حمل‌ونقل با همکاری دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today