نماد آخرین خبر

کشف بیش از ۱۵۴ کیلوگرم حشیش در خراسان جنوبی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف بیش از ۱۵۴ کیلوگرم حشیش در خراسان جنوبی

ایرنا/ بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک خودرو سواری که با سرعت در حرکت بود، کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی اخباری را مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای استان دریافت کردند و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل جاده‌های خراسان جنوبی به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حرکت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری با مشاهده پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که ماموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، متهمان با رها کردن خودرو متواری و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی رها شده، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری همه امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، گفت: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض است و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.





آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام : https://instagram.com/skhorasan_today