نماد آخرین خبر

اعمال محدودیت تردد در گیلان؛ ترافیک مسیرهای ورودی‌ سنگین است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعمال محدودیت تردد در گیلان؛ ترافیک مسیرهای ورودی‌ سنگین است

ایرنا/ رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی سه روزه خبر داد و گفت: اکنون نیز ترافیک در مسیرهای ورود به استان سنگین اما روان است.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش‌رو در ۲ مسیر جاده قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت ترافیکی به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.
وی افزود: بر این اساس، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.
رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن آن که در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس ضمن اطلاع رسانی نسبت به رفع محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.
رئیس پلیس راه گیلان در ادامه از ترافیک روان در مسیر ورودی به این استان در زمان حاضر خبر داد و بیان کرد: اکنون ورودی استان به ویژه از مسیر قزوین به رشت شاهد ترافیک سنگین اما روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
صفاری خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو پیش‌بینی می شود که مسافران زیادی وارد استان شوند از این‌رو از همه رانندگان انتظار است از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today