نماد آخرین خبر

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی استان بوشهر در سمت خود ابقا شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی استان بوشهر در سمت خود ابقا شدند

ایرنا/ سخنگوی شورای اسلامی استان بوشهر گفت: با برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی استان بوشهر، اعضا برای چهارمین سال متوالی در سمت خود ابقا شدند.

ساناز مرادی، سخنگوی شورای اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: در این رأی‌گیری عبدالخالق برزگرزاده به‌عنوان رئیس، محمد قائدی نایب‌رئیس و سید وهاب میرجهانمرد به عنوان دبیر شورای اسلامی استان بوشهر انتخاب شدند.
وی بیان کرد: ساناز مرادی (گناوه) به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان و سید محمد حسینی (دشتستان) و حسن رمضانی (جم) نیز به عنوان نمایندگان استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند
مرادی اظهار کرد: سید محمد حسینی زاده نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی استان بوشهر در هیات حل اختلاف استان بوشهر انتخاب شد.
رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: امید است این شورا در ادامه مسیر خدمت خود با همراهی دولت و وفاق ملی، مسائل کلان استان را پیش ببرد.
عبدالخالق برزگرزاده افزود: در سال چهارم، پیگیری برای اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام، پیگیری مصوبات ادوار گذشته و نظارت بر همیاری شهرداری‌ها در پیگیری مطالبات شوراهای شهر و روستا از اولویت‌های شورا خواهد بود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar