نماد آخرین خبر

درخشش باشگاه‌های کرمانشاه در لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور

منبع
ايرنا
بروزرسانی
درخشش باشگاه‌های کرمانشاه در لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور

ایرنا/ ۲ باشگاه اکسیژن و شهرداری کرمانشاه با درخشش در دور رفت سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام کشور در جمع تیم‌های برتر قرار گرفتند.

سومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های کشور جام شهیدان نژاد فلاح روز هشتم شهریورماه به میزبانی هیات بدنسازی استان گیلان و در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.
در این مسابقات که در هشت رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت و فیتنس استایل برگزار شد، ۱۰ تیم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کلاسیک اصفهان، پرهام پیشوای ورامین و شهرداری کرمانشاه موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
تیم های شهرداری و اکسیژن کرمانشاه در این رقابت ها در مجموع موفق به کسب ۲ عنوان اولی، سه عنوان دومی، ۲ عنوان سومی، ۲ عنوان چهارمی و پنجمی و سه عنوان ششمی شدند.
در نتایج انفرادی و رده بندی تیمی دور رفت مسابقات در بخش بادی بیلدینگ علی ساجدی از شهرداری کرمانشاه و علی فایرزاد از اکسیژن کرمانشاه به ترتیب رتبه های پنجم و ششم، در فیزیک کلاسیک، پاتریس رودری از شهرداری کرمانشاه مقام سوم، در بادی کلاسیک، سلمان شعبانی از اکسیژن کرمانشاه رتبه ششم و در گیمزکلاسیک نیز حامد رسولی از شهرداری کرمانشاه مقام سوم و امیرحسین افروزی از اکسیژن کرمانشاه عنوان ششم را کسب کردند.
در بخش ماسکولار، هاشم محمدی دوست از شهرداری کرمانشاه دوم و علی حیدری از اکسیژن کرمانشاه چهارم، در فیزیک، صابر خانی از اکسیژن کرمانشاه اول و مهدی آقاجانی از شهرداری کرمانشاه پنجم، در فیتنس اسپرت، سجاد طاهری از شهرداری کرمانشاه دوم و علی اصغر ناصری از اکسیژن کرمانشاه چهارم و در بخش فیتنس استایل نیز امیرحسین شاه نظری از اکسیژن کرمانشاه عنوان اول و رامین خانلری از شهرداری کرمانشاه مقام دوم را بدست آوردند.
در مجموع رده بندی تیمی در پایان دور رفت تیم کلاسیک اصفهان، پرهام پیشوای ورامین، شهرداری کرمانشاه، اکسیژن کرمانشاه، جهانگیر گیلان، کاوه بوشهر، قرآن نویس قزوین، پرشین ارومیه، وی آی پی رامسر و کوشش اصفهان به ترتیب عناوین اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today