نماد آخرین خبر

هفت شرور قمه به دست در بم دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
هفت شرور قمه به دست در بم دستگیر شدند

ایرنا/ جانشین انتظامی کرمان از دستگیری هفت شرور که اقدام به ایجاد رعب و وحشت، درگیری و آتش‌زدن یک باب مغازه در بم کرده بودند خبر داد.  

سردار عبدالعلی روانبخش، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش که در محدوده خیابان کشاورز بم اقدام به قدرت‌نمایی و سلب آسایش مردم کرده بودند، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری چند نفر با یکدیگر و ایجاد ضرب‌وجرح و آتش‌زدن یک باب مغازه، بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام شدند و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هفت نفر از اراذل و اوباش و سرکرده اصلی آنان که با استفاده از سلاح قمه، چوب و چماق اقدام به هم زدن نظم امنیت محله و آتش زدن یک مغازه کرده بودند را در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان شناسایی و طی تعقیب، مراقبت و تیراندازی به لاستیک خودرو آنان، هر هفت عامل اصلی این نزاع را دستگیر کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ۲ نفر از این متهمان سابقه تیراندازی و اختلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارند، اظهار داشت: از متهمان یک سلاح شکاری غیرمجاز و تعدادی قمه و چاقو نیز کشف و در این عملیات ۲ خودرو توقیف شد.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: اعتماد مردم به پلیس سرمایه ارزشمندی برای پلیس است و پلیس بدون هیچ گونه اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar