نماد آخرین خبر

ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

فارس/ رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۵ ماه گذشته شاهد ۸ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل بوده‌ایم.

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل  اظهار کرد: محورهای اردبیل- آستارا، اردبیل - نیر و اردبیل - سرچم بیشترین تردد را در ۵ ماه گذشته داشته‌اند.

وی ثبت ۵ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۲۸۲ هزار تخلف در محور اردبیل سرچم، ۲۱۵ هزار تخلف در محور بران- قره‌آغاج پارس‌آباد، ۱۴۵ هزار تخلف در محور مشگین شهر -کنگرلو و ۱۶۷ هزار تخلف نیز در محور جعفرآباد - بیله‌سوار ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

نسیمی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان ۳۲۵ هزار وسیله نقلیه پلاک ایران ۹۱ مربوط به استان اردبیل ماه گذشته بیشترین تردد را در استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی داشته‌اند.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today