نماد آخرین خبر

سه فوتی و ۲۶ مصدوم در حوادث جاده‌ای استان سمنان

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
سه فوتی و ۲۶ مصدوم در حوادث جاده‌ای استان سمنان

خبرآنلاین/ مدیر عامل هلال احمر استان سمنان در گفتگویی از ۴ حادثه تصادف در جاده های استان سمنان در مدت هشت ساعت در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه خبر داد.

حسین درخشان، مدیر عامل هلال احمر استان سمنان در گفتگویی به تشریح این تصادفات پرداخت و گفت نجاتگران پایگاههای هلال احمر با حضور به موقع مصدومین را به نزدیکترین درمانگاهها منتقل کردند اما تصادفات انجام شده به شرح زیر می باشد
تصادف پراید و کامیون در سمنان با ۳ فوتی و ۲ مصدوم
استان سمنان ، ساعت ۰۴:۳۸ جمعه «۱۶ شهریور ۱۴۰۳»، گزارشی مبنی بر تصادف پراید و کامیون در جاده گرمسارایوانکی به شریف اباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.
این تصادف ۲ مصدوم و ۳ فوتی دارد.
نجاتگران‌ هلال‌احمر اقدامات کمک های اولیه و رهاسازی را برای سرنشینان خودرو ها انجام و۲ مصدوم را با همکاری اورژانس به مرکز درمانی انتقال و ۳ فوتی را نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.
انحراف از جاده پراید در جاده دامغان به شاهرود با ۶ مصدوم
در ساعت ۰۶:۰۱ امروز، جمعه « ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۳» گزارشی مبنی بر انحراف ازجاده و برخورد با گاردریل یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۱۷ جاده دامغان به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.
بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات نعیم آباد شهرستان دامغان به محل حادثه اعزام شدند.
این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت که پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، مصدومین باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.
تصادف پراید و کاپرا در جاده میامی به شاهرود با ۸ مصدوم
ساعت ۲۱:۵۴, پنج شنبه « ۱۵ شهریور ۱۴۰۳»؛ گزارشی مبنی بر  تصادف دودستگاه خودروی پراید و کاپرا در کیلومتر ۶ جاده میامی به شاهرود، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.
بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای میامی شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.
این حادثه ۸ مصدوم داشت که نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه، مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.
این عملیات ساعت ۰۰:۵۲، جمعه «۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳» به پایان رسید.
تصادف زنجیره ای در جاده سرخه به آرادان با ۱۰ مصدوم
ساعت ۱۰:۰۰ امروز جمعه « ۱۶ شهریور ۱۴۰۳»؛ گزارشی مبنی بر  تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو سواری آریزو ، کوئیک و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.
این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که ۴ مصدوم توسط اورژانس خدمات سرپایی درصحنه دریافت کردند و نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today