نماد آخرین خبر

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش معادن در گیلان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش معادن در گیلان

صدا و سیما/ استاندار گیلان گفت: برای پیشبرد طرح‌های عمرانی باید با نظارت دقیق معادن به بخش خصوصی واگذار شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در جلسه شورای معادن استان، اظهار داشت: بخش‌های معادن استان باید با نظارت دقیق برای پیشبرد طرح‌های عمرانی گیلان به بخش خصوصی واگذار و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت شود.
وی با بیان اینکه چند طرح عمرانی مهم درگیلان به دلیل کمبود مصالح متوقف شده است افزود: متولیان امر با رعایت قوانین محیط زیست باید مجوز برداشت از بستر برخی از رودخانه‌ها و معادن را صادر کنند تا طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان به پایان برسد. 
رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم دراین جلسه با بیان اینکه خروجی نشست این شورا باید به نفع مردم باشد گفت: مخالفت با شروع بکار دوباره معادن یا برداشت از بعضی معادن و رودخانه‌ها می‌تواند روند توسعه گیلان را به تاخیر بیاندازد.
مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه گیلان در جذب اعتبارات مقام دوازدهم کشور را دارد، تصریح کرد: در صورت به ناتمام ماندن برخی طرح‌ها و نبود مصالح اعتبارات استان گیلان به دیگر استان‌های کشور اختصاص خواهد یافت. 
همچنین در این نشست در خصوص سد دیورش تصمیم گرفته شد در نشستی اختصاصی شرکت آب منطقه‌ای و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با پیمانکار مشکل را ریشه‌یابی کرده و موانع را برطرف کنند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today