نماد آخرین خبر

ناپایداری جوی در ارتفاعات و مناطق دریایی هرمزگان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ناپایداری جوی در ارتفاعات و مناطق دریایی هرمزگان

ایسنا/ امروز در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر هرمزگان، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مرضیه سی‌سی‌پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر ناپایداری جوی در ارتفاعات و برخی نقاط غربی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز مورد انتظار است.

سی‌سی‌پور افزود: امروز در ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در شرق تنگه هرمز، وزش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در ساعات بعدازظهر نیز در ارتفاعات و برخی نقاط غربی و مرکزی استان و محدوده تنگه هرمز رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و در نقاطی که شرایط بارشی مهیا نیست، تندباد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک مورد انتظار است که توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی‌سی‌پور افزود: غرب دریای عمان و شرق تنگه هرمز در ساعات صبح با وزش بادهای جنوب شرقی متلاطم پیش بینی می‌شود و با وزش بادهای جنوب غربی تا شمال غربی در ساعات بعدازظهر تنگه هرمز کمی مواج می‌شود که رفت و آمد شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و صیادی با احتیاط لازم صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی گفت: به لحاظ دمایی، امروز نوسانات دمایی تغییر چندانی ندارد و از فردا تا پایان هفته جاری، افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای بیشینه مورد انتظار است.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره