نماد آخرین خبر

بازداشت ۲ مالخر و یک سارق حرفه‌ای در آمل

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازداشت ۲ مالخر و یک سارق حرفه‌ای در آمل

ایسنا/ جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ مال‌خر و یک سارق حرفه‌ای منزل با ۴۷ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.

سیدموسی حسینی، جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت منزل و محتویات خودرو در شهرستان آمل و در جریان رسیدگی به موضوع، ماموران کلانتری ۱۱ آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

حسینی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۷ فقره سرقت منزل و محتویات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده ۲ خریدار اموال سرقتی نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند که در بازدیدهای به عمل آمده مجموعا مقادر زیادی انواع ابزار یراق، ۵ دستگاه ضبط صوت خودرو، یک دستگاه دوچرخه و ۸۰ عدد انواع لوازم خانگی سرقتی از این افراد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، همراهی و تعامل مردم با پلیس را در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان موثر دانست و به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، منازل و اموال خود را به تجهیزات ایمنی و مطمئن مجهز کنند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره