نماد آخرین خبر

هنرمندان چهارمحال و بختیاری عناوین برتر جشنواره ملی سرود فجر را کسب کردند

منبع
فارس
بروزرسانی
هنرمندان چهارمحال و بختیاری عناوین برتر جشنواره ملی سرود فجر را کسب کردند

فارس/ معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه کُر نوای مهر این استان در مرحله نهایی جشنواره ملی سرود فجر ۲ عنوان برتر این جشنواره را به‌دست آورد.

شهرام فرجی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پایان بر اساس نظر داوران این جشنواره، برترین‌ها در ۱۲ بخش معرفی شدند که گروه کُر نوای مهر شهرکرد در ۲ بخش توانست به عناوین برتر دست یابد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی آیین پایانی این جشنواره ملی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار وحدت تهران در شامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور، افزود: داوری مرحله نهایی جشنواره ملی سرود فجر را شهلا میلانی، سید جواد هاشمی، مجید اخشابی و حامد عسگری از استادان حرفه‌ای و متخصص عرصه موسیقی و سرود بر عهده داشتند که محمدرضا داوری از گروه نوای مهر با نظر هیات داوران برنده جایزه بهترین شعر شد و این گروه هنری در بخش صداما هم در جایگاه گروه برتر قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این جشنواره برای نخستین‌بار، گروه‌ سرودهای شرکت‌کننده موظف به اجرای برنامه با همراهی ارکستر و موسیقی زنده بودند که این موضوع از نکات قابل توجه در این رویداد هنری به شمار می‌رود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: دفتر سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در معاونت هنری این وزارت‌خانه تأسیس شد و برگزاری جشنواره ملی سرود فجر یکی از برنامه‌های اجرایی این دفتر به شمار می‌رود.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday