نماد آخرین خبر

افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان‌وبلوچستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان‌وبلوچستان

ایسنا/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۳۵۲ تردد انواع وسائط نقلیه در سطح محورهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل طی نیمه نخست سالجاری خبر داد. 

ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این میزان تردد، افزایش ۱۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات خودروها توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال در استان، افزود: محورهای  سه راهی دشتک ـ زاهدان و مرز میلک ـ زهک و خاش ـ زاهدان بیشترین تردد حوزه شمال استان در این مدت را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۵ درصد از تردد در ۶ ماهه ابتدای سالجاری به وسائل نقلیه سنگین اختصاص داشته، تصریح کرد: حجم کل تردد ورود به حوزه شمال استان در این بازه ی زمانی ۹۳۲ هزار و ۴۰۹ تردد و حجم کل تردد خروج از حوزه شمال استان ۹۱۰ هزار و ۲۵ تردد می باشد.

کرد در پایان با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۵۸ هزار تماس تلفنی با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل صورت گرفته است در خصوص استفاده هموطنان از خدمات تلفن گویای ۱۴۱، افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره