نماد آخرین خبر

فاز دوم مجتمع خوابگاهی الغدیر شهر ایلام افتتاح شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فاز دوم مجتمع خوابگاهی الغدیر شهر ایلام افتتاح شد

ایرنا/ فاز دوم مجتمع خوابگاهی الغدیر دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

هدایت حیدری‌زاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این آیین اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۴۰۱ و در زمینی به مساحت 3 هزار و ۳۰۰ متر مربع اجرایی شد.
حیدری‌زاد افزود: برای تکمیل این پروژه اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: این پروژه دارای ۱۵ واحد است که مشکلات اسکان دانشجویان بین‌المللی دانشگاه آزاد واحد ایلام را برطرف خواهد کرد.
حیدری‌زاد در خصوص وضعیت بیمارستان ملکشاهی هم، توضیح داد: تکمیل این پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص به موقع این اعتبار ۳۰ آبان ماه سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
آیین افتتاح این مجتمع خوابگاهی با حضور استاندار ایلام و فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فاز اول مجتمع خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 1402 با حضور استاندار ایلام افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/