نماد آخرین خبر

پیشرفت بیمارستان ۲۶۰ تختی آموزشی کرج به ۸۲ درصد رسید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیشرفت بیمارستان ۲۶۰ تختی آموزشی کرج به ۸۲ درصد رسید

ایرنا/ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از مراحل نهایی و تکمیلی اجرای پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی آموزشی کرج در استان البرز خبر داد.

علی نبیان، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اظهار کرد: بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی آموزشی کرج دارای فضاهایی همچون اتاق عمل، ICU ،CCU ،PCCU ،PICU ،NICU ،LDR اورژانس، جراحی عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپدی و اتاق‌های بستری (داخلی ، عفونی، دیالیز، مراقبت های ویژه و غیره) است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌ داد: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج ۸۲ درصد و در مراحل نهایی و تکمیل عملیات اجرایی است.
نبیان، ساخت این بیمارستان و سایر پروژه‌های بیمارستانی را نشانه همت و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و متخصصان و همه دست‌اندرکاران دانست.
وی با اشاره به این مطلب که ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۱ آغاز شده است، گفت: مبلغ هزینه شده برای این بیمارستان تاکنون ۶۵۸ میلیارد تومان است.
نبیان تصریح‌ کرد: پیشنهاد تأمین اعتبار این بیمارستان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح شده است که در صورت تصویب و ابلاغ به موقع، امکان تحویل این بیمارستان تا پایان سال وجود دارد.
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج نخستین بیمارستانی است که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در استان البرز در حال احداث است.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday