نماد آخرین خبر

لغزندگی محورهای استان سمنان؛ توقیف ۷ کامیون‌ بدون پلاک در دامغان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لغزندگی محورهای استان سمنان؛ توقیف ۷ کامیون‌ بدون پلاک در دامغان

ایسنا/ رئیس پلیس راه استان سمنان از شناسایی و توقیف هفت کامیون‌ بدون پلاک که با فاصله در یکی از محورهای استان در حال تردد بودند، خبر داد. 

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: در محور سمنان به دامغان طی رصد و پایش تیم گروه کنترل عملیات ویژه هنگام گشت‌زنی، هفت دستگاه کامیون کشنده بدون پلاک که با فاصله از یک دیگر در حال تردد بودند، شناسایی و متوقف شدند.

او از لغزنده بودن محورهای این استان خبر داد و افزود: از صبح امروز در بیشتر محورهای استان شاهد بارش باران هستیم.

وی بر لزوم توجه ویژه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این شرایط آب و هوایی تاکید و بیان کرد: معمولاً در زمان بارش و بخصوص اولین بارش‌ها، شاهد لغزندگی بالای سطح جاده هستیم و رعایت نکات ایمنی در این شرایط از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان درباره رانندگی در این شرایط جوی تاکید کرد: انتظار می‌رود رانندگان در این شرایط با سرعت مطمئنه حرکت کنند. همچنین توصیه اکید می‌شود رانندگان پیش از سفر، از سلامت خودرو و بخصوص برف‌پاکن‌ها اطمینان حاصل کنند.

بزرگی از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست تا با رعایت فاصله طولی مناسب، توجه به سرعت مطمئنه و پرهیز از تغییر مسیر و ترمزهای ناگهانی به کاهش سوانح جاده‌ای کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های استان بیابانی، خشک و بی‌روح هستند، اضافه کرد: همین ویژگی‌ها سبب شده که براثر خواب‌آلودگی‌های ناشی از رانندگی‌های طولانی‌مدت، شاهد فراوانی بالای واژگونی‌ها در استان باشیم. بنابراین توصیه می‌شود که رانندگان بعد از هر دو ساعت رانندگی حتماً استراحت کوتاهی داشته باشند و دوباره به سفر ادامه دهند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره