نماد آخرین خبر

۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد

ایرنا/ فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف مقدار ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان مرزی با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این یگان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و بیان کرد: کشف و ضبط این مقدار موارد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ نادعلی صادقی، فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون همچنین با مشارکت مردم و مسئولان با پلیس وقوع جرایم خشن در این شهرستان ۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است ضمن اینکه ۱۰۰ درصد اینگونه جرایم نیز کشف شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ هزار مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ توسط مردم گنبدکاووس گرفته شده که به همین تعداد عملیات توسط ماموران انتظامی انجام شده است.
سرهنگ صادقی همچنین از انجام ۳۰ مرحله پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در محلات شهری و روستایی گنبدکاووس درسال جاری خبر داد و گفت: در مجموع کشف انواع جرائم در این شهرستان ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
به گفته وی، وقوع انواع تصادفات درون و برون شهری گنبدکاووس هم از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ درصد کاهش یافته است ضمن اینکه با تلاش پرسنل مشاوره انتظامی این شهرستان هم ۶۷ درصد پرونده‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today