نماد آخرین خبر

هادی حق‌شناس رسماً استاندار گیلان شد

منبع
خبرگزاري دانشجو
بروزرسانی

خبرگزاری دانشجو/ با حضور وزیر کشور آیین تکریم و معارفه استاندار گیلان در سالن ناجای رشت برگزار شد.

اسکندر مومنی، وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان اظهار داشت: استان گیلان استانی با پتانسیل های ویژه است.

وی خاطر نشان کرد: افراد شایسته و کارآمد برای بدست گرفتن سکان هر استانی انتخاب شود. تاکید مکرر رییس جمهور است که در کنار شاخصه های عمومی که باید از آن برخوردار باشد باید اهل وفاق و تعامل نیز باشد و مردم داری و مدارا از دیگر شاخصه های یک استاندار خواهد بود. و در این استان نیز استاندار عزیز  گیلان بر همین اساس انتخاب شد و از امروز جناب دکتر حق شناس مشغول بکار می شوند. ایشان تجربیات و دانش لازم را دارند و از تجربیات ایشان این است که در عرصه های مختلف ملی کار کردند و یکی از ملاک های انتخاب دکتر حق شناس نیز موفقیت شان بود. تجربه، تحصیلات لازم و متناسب با این حوزه را دارند و انشاالله با توصیه هایی که در جلسات عنوان شد با همکاری و تعامل همگان بتوانند در گیلان موفق شوند.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین سرمایه های این استان، منابع انسانی می باشد و همراهی و همکاری همه نخبگان و نمایندگان مجلس قطعا استان را به جایگاهی که شایسته آن است خواهد رساند.

وی تصریح کرد: البته پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف در این استان صورت گرفته در تمامی عرصه اما ان‌شاالله با وفاق و همدلی به جایگاهی که شایسته مردم گیلان است برسند‌.

وزیر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت  اذعان داشت: از زحمات جناب آقای دکتر عباسی تشکر و قدردانی می کنم و از تلاش‌های دولت سیزدهم در استان تشکر می کنیم.

اسدالله عباسی در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکرم که با بهره گیری از ظرفیت های استان تا حد توان خود توانستم خدماتی را به گیلان، زادگاه خود ارائه کنم.

وی افزود: زمانی که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی این مسوولیت را بر عهده گرفتم دوران کرونا بود و شرایط حاکم بر گیلان در حوزه های مختلف به گونه ای بود که بسیاری از پروژه ها راکد مانده بود و با همت دولت صادق الوعد توانستیم اقدامات خوبی در انجام دهیم. حوزه پسماند، صنعت و معدن و ریلی، کشاورزی و... فعالیت های خوبی صورت گرفت.

استاندار پیشین گیلان در پایان از نماینده ولی فقیه در گیلان، مردم، مسئولین استان، نمایندگان مجلس به جهت همراهی‌شان در این سه سال تصدی مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه از زحمات اسدالله عباسی استاندار پیشین گیلان تکریم شد و حکم دکتر هادی حق شناس به وی اعطاء شد.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today