نماد آخرین خبر

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی فرودگاه داراب

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی فرودگاه داراب

صدا و سیما/ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی فرودگاه داراب استان فارس خبر داد.

رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از طرح‌های بهسازی فرودگاه‌های جهرم، داراب و فسا در استان فارس با اشاره به وضعیت طرح بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای داراب بیان کرد: با توجه به رفع مشکل تأمین مصالح و آب برای اجرای این طرح با همکاری مسئولان شهرستان داراب، پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا ۵ ماه آینده این طرح به اتمام برسد و در دهه فجر امکان نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه فراهم شود. 
او افزود: بودجه سایر نیاز‌های این فرودگاه هم در سال ۱۴۰۴ پیش‌بینی خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از طرح بهسازی فرودگاه‌های جهرم، داراب و فسا هم بازدید کرد و در جلسه تعیین تکلیف طرح بهسازی این فرودگاه گفت: با توجه به تاخیر در اجرای این طرح توسط پیمانکار و نقض قوانین و مقررات حاکم بر موضوع، تصمیمات حقوقی لازم اتخاذ و شرایط ماده ۴۶ برای پیمانکار صادر و ابلاغ شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ابراز امیدواری کرد به زودی پیمانکار جدید مشخص و معرفی شود و فعالیت‌های بهسازی سطوح پروازی بر اساس برنامه‌ها ادامه یابد.
نخجوانی در بازدید از پایانه و محوطه فرودگاه شهدای فسا گفت: این فرودگاه از همه زیرساخت‌های لازم برای برقراری پرواز و پاسخگویی به نیاز‌های منطقه برخوردار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که فرودگاه فسا در گذشته پرواز‌هایی داشته و می‌توانیم دوباره شاهد برقراری پرواز از این فرودگاه باشیم، افزود: این اتفاق مشروط به این است که سرمایه‌گذارانی که در این زمینه فعال هستند بتوانند با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی هماهنگی لازم را درخصوص برقراری پرواز داشته باشند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online