نماد آخرین خبر
  1. مهم
استانها

آتش‌سوزی یک واحد صنعتی در کرمان با یک فوتی و ۱۲ مصدوم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: یک واحد تولید ظروف پلاستیکی صبح امروز (یکشنبه) در شهرک صنعتی شماره ۲ دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: دود زیاد ناشی از این آتش‌سوزی به دلیل آتش گرفتن ظروف یک بار مصرف بوده است.

وی با اشاره به گسترده بودن آتش در کارخانه ظروف پلاستیکی شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان تصریح کرد: از آتش نشانی مجتمع های صنعتی اطراف نیز کمک گرفته ایم.

بابایی تاکید کرد: هم اکنون آتش‌سوزی تحت کنترل است و در تلاش برای جلوگیری از سرایت آن هستیم.

به گفته وی هفت دستگاه خودرو در حال مهار آتش هستند که به ازای هر خودرو سه تا چهار نفر تقریبا مشارکت دارند و در مجموع حدود ۳۰ نفر برای اطفا حریق حضور دارند.

بابایی افزود: دلیل وقوع آتش‌سوزی بزودی بررسی می شود.

به گزارش ایسنا، محمدرسول جهانشاهی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرمان اظهار کرد: ۱۲ مصدوم این حادثه در دقایق ابتدایی آتش‌سوزی از محل حادثه خارج شدند که دچار سوختگی درجه یک، دو و سه هستند.

وی با اشاره به انتقال این مجروحان به بیمارستان در ادامه افزود: آتش کنترل شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند.

جهانشاهی گفت: ۱۰ خودروی آتش نشانی از کرمان، باغین، فرودگاه و شهرک صنعتی برای اطفای حریق در محل حاضر شدند. ضمن اینکه تا این لحظه گزارشی از مرگ کارگران این واحد تولیدی اعلام نشده است.

حریق این واحد تولید ظروف پلاستیکی گسترده اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد صابری، رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد که پیکر یکی از افراد در محل کارخانه ظروف پلاستیک بعد از مهار آتش از محل حادثه شناسایی و بیرون آورده شد.

صابری اضافه کرد: به نظر می رسد فرد جان‌باخته یکی از نیروهای شاغل در کارخانه باشد و پیکر وی توسط آتش نشانان بیرون آورده شد.

تصاویری از مهار آتش سوزی در یکی از سوله ها

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar