نماد آخرین خبر

آخرین شرایط مصدومان آتش‌سوزی شهرک صنعتی کرمان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آخرین شرایط مصدومان آتش‌سوزی شهرک صنعتی کرمان

ایرنا/ آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ظروف پلاستیکی در شهرک صنعتی شماره ۲(خضرا) در نزدیکی شهر کرمان پیش از ظهر یکشنبه مهار شد و براساس آخرین اطلاعات یک کشته و ۱۲ مصدوم داشت که گفته می‌شود شدت سوختگی ۲ نفر ۱۰۰ درصد است.

این حادثه ساعت ۹:۰۶ صبح امروز رخ داده بود.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این باره با اشاره به انتقال ۱۲ مصدوم حادثه آتش سوزی  کارخانه ظروف یک بار مصرف واقع در شهرک صنعتی خضرا به بخش سوانح و سوختگی بیمارستان شفا گفت: ۲ مصدوم سوختگی ۱۰۰ درصد دارند.

سید محمد صابری افزود: طبق گزارش های قبلی در این حادثه یک مرد جان خود را از دست داده و ۱۲ مصدوم این حادثه به بخش سوانح سوختگی مرکز آموزشی درمانی شفا منتقل شدند که از این تعداد ۱۰ نفر توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی و ۲ نفر با خودروهای شخصی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ۲ نفر از ۱۲ مصدوم به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و ۱۰ نفر نیز هم اکنون در بخش سوختگی بیمارستان شفا بستری هستند.

وی تصریح کرد: همچنین پنج مصدوم از ۵۵ تا ۶۰ درصد و سه نفر سوختگی پنج تا ۶ درصد دارند که این سه نفر به‌زودی از بیمارستان مرخص می شوند.

صابری با بیان اینکه وضعیت جسمانی برخی از این مصدومان نگران کننده است تاکید کرد: کادر درمان با آمادگی کامل در بیمارستان شفا کرمان حضور دارند.

وی گفت: ۲ نفر از ۱۲ مصدوم این سانحه زن هستند که یک نفر سوختگی پنج درصد دارد و یک نفر هم به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده است.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar