نماد آخرین خبر

احتمال حضور بانوان در مسابقه آلومینیوم با فولاد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
احتمال حضور بانوان در مسابقه آلومینیوم با فولاد

ایرنا/ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: مجوز حضور بانوان برای بازی با تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر (۲۴ مهرماه جاری) در حال نهایی شدن است.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اظهار کرد: همه تلاش‌ها برای حضور مجدد بانوان در ورزشگاه امام خمینی(ره) به کار گرفته شده و امید است دیگر شاهد حرکات ناشایست از سوی برخی افراد نباشیم.
وی بیان کرد: سازمان لیگ شرایطی فراهم کرده که چهره تماشاگرانی که رفتارهای نامناسب دارند، لنز در زمین می‌اندازند و فحاشی می‌کنند قابل شناسایی باشند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک ادامه داد: لیگ امسال بسیار فشرده و امتیازات میلیمتری است، نه باید به باخت و نه به برد توجه کرد.
رجائیان در خصوص جذب نکردن بازیکن خارجی در تیم آلومینیوم، گفت: شاید از ۳۰ تا ۴۰ بازیکن خارجی که در کشور بازی می‌کنند، ۲ تا سه بازیکن کیفیت دارند و بقیه توانمندی لازم را ندارند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اضافه کرد: باشگاه آمادگی دارد که شرایطی برای تقویت تیم با نگاه سرمربی داشته باشد.
رجائیان اضافه کرد: زمانی‌که رحمتی رفت و حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم آمد، پنج تا 6 بازیکن هم از تیم رفتند، البته بازیکنان شاید دوست داشتند بمانند اما آنها پیشنهادات مالی عجیب و غریب و چند برابری داشتند.
وی گفت: با وجود حسینی تیم وارد فلسفه و مکتب بلند مدت شده که قبلا وجود نداشته و امروز به یک ثبات رسیده است.
رجائیان عنوان کرد: بازیکنان آلومینیوم هم‌اکنون با لباس‌های سفید، سبز و صورتی بازی می‌کنند.
وی تصریح کرد: بهترین اتفاقات در بازی دربی برای اراک رخ داد و تعاملات خوبی صورت گرفت تا این بازی برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک افزود: خیلی تلاش شد تا بازی دربی در اراک برگزار شود، بسیاری از نهادها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند اما خیلی از دستگاه‌ها همچنان در خواب خرگوشی بودند.
رجائیان عنوان کرد: اگر بازیکن خوب و توانمند اراکی باشد به طور قطع در تیم جذب می‌شود.
وی گفت: بازیکنان ما اسمی هستند، نگهه داشتن چند بازیکن در تیم کار بسیار سختی بود، برخی بازیکنان رقم پیشنهادی چهار برابر آلومینیوم داشتند که با رایزنی ماندند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک ادامه داد: سازمان لیگ دستورالعملی برای بهای بلیت به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال داشته اما باید ظرفیت تماشاچیان اضافه شود و سعی می‌شود از منافع باشگاه هزینه شود تا جمعیت بیشتری در سکوها حاضر شوند.
رجائیان اظهار کرد: اگر قصد تیم قهرمان شدن باشد باید جزو پنج تیم بالای جدول باشد.
‌وی تصریح کرد: تیم آلومینیوم بهترین مربی را به لحاظ فنی دارد و شأن این فرد با پول قابل مقایسه نیست.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک اضافه کرد: هدفگذاری تیم در یک برنامه سه تا چهار ساله است تا زیرساخت‌ها تامین، بازیکنان بومی بیشتر جذب شوند و یک تیم قوی تشکیل شود، البته فوتبال به خیلی از عوامل بستگی دارد.
رجائیان بیان کرد: سهامدار باشگاه و تیم آلومینیوم نظارت کامل بر هزینه‌ها دارند و پولی که خرج می‌شود، استاندارد است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک افزود: ۱۰ کارخانه دیگر نزدیک اراک و در داخل این شهر وجود دارد اما در قبال مردم اراک در بحث ورزش و در راستای مسئولیت اجتماعی، هیچ‌هزینه‌ای نمی‌کنند.

رجائیان بیان کرد: سهامداران با این نیت سرمایه‌گذرای کردند که مردم اراک شاد باشند و ضریب شادی، نشاط و شورآفرینی در این شهر افزایش یابد.



  

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today