نماد آخرین خبر

باند سارقان منزل و خودرو با ۷۰ فقره سرقت در زنجان متلاشی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
باند سارقان منزل و خودرو با ۷۰ فقره سرقت در زنجان متلاشی شد

ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از انهدام باند هشت نفره سارقان حرفه‌ای منازل و داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان با بیان این مطلب اظهار کرد: با وقوع سرقت های ادامه دار منزل و اماکن خصوصی در سطح استان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران و شناسایی چند نفر سارق گمانه زنی در خصوص وجود باند حرفه ای با دستگیری هشت سارق به واقعیت مبدل شد.
آدینه لو تصریح کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت داخل خودرو، ۱۶ فقره سرقت منزل، ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۱۲ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با راهنمایی سارقان تعدادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان مسترد شد و با نظر مقام قضایی این سارقان روانه زندان شدند.
سمند حامل قاچاق در ابهر متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف و توقیف انواع قرص و مایع ظرفشویی به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال در بزرگراه زنجان - قزوین خبر داد.
سرهنگ کارآگاه هادی نوروزی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل مسیرهای این شهرستان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و برای متوقف نمودن آن اقدام کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند بیش از ۱۱۰ هزار عدد قرص و ۳۶۰ بطری مایع ظرفشویی قاچاق را کشف کنند که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود .
نوروزی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۵۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
کشف قهوه قاچاق در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف ۴۰ کیلو و ۴۱۰ گرم قهوه اسپرسو به ارزش سه میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.
سرهنگ محسن غنیمتی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق در محور خدابنده – بیجار در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با اشراف پیرامونی و مراقبت جاده ای، خاور حامل بار قاچاق شناسایی و با دستور ایست ماموران متوقف و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی دلالت داده شد.
غنیمتی تصریح کرد: ماموران بعد از بازرسی دقیق این خودرو متوجه شدند که خودرو حامل بار قاچاق است و پس از بازرسی آن مقدار ۴۰ کیلو و ۴۱۰ گرم قهوه اسپرسو به ارزش سه میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده خودرو به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.
کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف پنج کیلوگرم انوع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (طرح آرامش در شهر ) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد، گفت: این طرح در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در اذهان شهروندان، حین کنترل جاده ها در سطح شهرستان ایجرود در طول ۲ روز گذشته اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح، یک نفر فروشنده مواد مخدر به همراه پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، سوخته، مقادیری شیشه و مواد ترکیبی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today